Нормативні документи
- Державний стандарт базової і повної загальної середньої освіти (з 1 вересня 2013)
-Критерії оцінювання згідно нового державного стандарту
- Нормативні документи щодо ведення зошитів та обсяг домашніх завдань
- Наказ МОН № 1423 від 14.12.2012 року "Про затвердження Положення про навчальні кабінети з природничо-математичних предметів загальноосвітніх навчальних закладів"
- Лист МОН № 1/9-630 від 05.12.14 року "Про неухильне дотримання принципів гарантування свободи педагогічної діяльності вчителя" (щодо календарного планування та конспектів уроків)
-
Лист МОН України від 05.02.2016 № 1/9-62 «Щодо організації навчального процесу» (щодо ущільнення годин)
- Все про сучасний кабінет математики
1. Кількість і призначення
учнівських зошитів
Для виконання усіх видів письмових робіт потрібно мати
таку кількість зошитів з математики:
·
5–6 класи – два
зошити;
·
7–9 класи – два
зошити з алгебри і один з геометрії;
·
10–11 класи – один
зошит з алгебри та початків аналізу та
один з геометрії;
·
для контрольного
робіт з усіх дисциплін передбачаються окремі зошити чи аркуші, які зберігаються
протягом навчального року в загальноосвітньому навчальному закладі.
2. Види письмових робіт
Основними видами класних і
домашніх письмових робіт з математики є:
·
розв’язування задач і
вправ з математики;
·
оформлення
результатів виконання лабораторних, практичних робіт (відповідно до навчальних
програм);
·
складання таблиць,
схем, написання рефератів тощо;
·
самостійні та
контрольні роботи.
·
3. Порядок перевірки письмових
робіт
3.1. Усі
виправлення, помітки й записи в
учнівських роботах слід виконувати
ручкою з червоним чорнилом.
3.2. Зошити, в яких
виконуються навчальні класні та домашні роботи перевіряються:
·
у 5–6 класах з
математики – один раз на тиждень;
·
у 7–9 класах з
алгебри та геометрії – один раз на два тижні;
·
у 10 – 11 класах з
математики – двічі на місяць.
Оплата за
перевірку зошитів для навчальних класних і домашніх робіт з математики має
здійснюватися відповідно до «Інструкції
про порядок обчислення заробітної плати працівників освіти», що затверджена
наказом Міністерства освіти України від
15.04.1993 р. № 102, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України від
27.05.1993 р. за № 56.
3.3.
Оцінка за ведення зошитів з математики виставляється в класний журнал
наприкінці вивчення кожної теми (підтеми) окремою колонкою в журналі і враховується як поточна до найближчої тематичної.
3.4.
Виставляючи оцінку за ведення зошита з математики, слід враховувати такі
критерії:
- наявність різних видів робіт;
- якість виконання робіт;
- охайність;
- уміння правильно оформляти роботи
(дотримання вимог орфографічного режиму).
Виставляючи
оцінку за ведення зошита з математики, учитель
обов’язково перевіряє кілька робіт з метою виставлення аргументованої,
об’єктивної оцінки, але кількість цих робіт визначає на власний розсуд (але не
менше двох на місяць).
4. Кількість контрольних робіт
4.1.
Враховуючи можливості вчителя впродовж вивчення теми виявляти рівень засвоєння
програмового матеріалу засобами навчальних письмових робіт і усних відповідей
учнів, доцільно проводити таку кількість тематичних контрольних робіт з
математики:
2, Методичні рекомендації щодо розвитку STEM-освіти в закладах загальної середньої та позашкільної освіти у 2021/2022 н.р.
- для 10-11 класів:
*Рівень стандарту; *Профільний рівень; *Поглиблений рівень.
Немає коментарів:
Дописати коментар